Samen met digital marketingbureau SUPERMINDS heeft BeyondFive een Kerst-Activatie bedacht voor Vapiano. Hoe breng je het merk Vapiano en het aanbod op een ludieke manier onder de aandacht gecombineerd met een kerst thema gericht op de doelgroep? Dit hebben we gedaan met een uniek concept en Face filter voor Social media.
Doel
Brand Awareness. Creëer een groot bereik met een social mediaoplossing die de doelgroep aanspreekt en het delen waard is.
Moedig klanten aan om Vapiano restaurants te bezoeken en meer online te bestellen.
Creëer een Vapiano Fanbase.
Wees sympathiek door een speciale kerst groet.
Concept
Het idee was om een ludiek Instagram-face filter te maken met AR-functionaliteit. We hebben een filter bedacht met diverse pasta haardrachten waaruit men kon kiezen in een kerst thema. Zo is het Merk Vapiano, de pasta met een mooi gebaar voor de feestdagen wederom met een groot bereik onder de aandacht gebracht.
Resultaat
120.500 aantal mensen bereikt op Instagram zonder betaalde advertenties.