Client

Cheil / Samsung

Servcies

Concept, Design, Game development en productie, Design en productie van instore middelen, Fysieke instore installatie

Year

2022

Activatie Campagne

Samsung Retail Activate Galaxy Z Flip4

In opdracht van Cheil communications heeft BeyondFive de totaalproductie gedaan van een Retail Activatie voor de Samsung Galaxy Z Flip4 in MediaMarkt Rotterdam. In drie weken tijd is er van concept tot het opbouwen van een totaalbeleving met een interactieve game, een succesvolle activatie neergezet die met gemiddeld 125 actieve deelnemers per dag tot één van de succesvolste Samsung Retail activaties van het jaar gerekend mag worden.

Campagnebeeld

Doormiddel van promotor werd het winkelende publiek uitgenodigd om mee te doen aan het spel “Flip yourself”. Een interactieve Game op een groot Led-scherm van 3x2 meter midden in de MediaMarkt. De deelnemers konden punten verdienen door zichzelf door vormen van digitale muren heen te bewegen die virtueel op hen afkwamen. Als men een top 10 score had behaald kon er met een unieke flyer een Samsungproduct als prijs direct afgehaald worden in de Samsung Shop-in-shop.

Resultaat

  • In 10 dagen tijd: 1248 unieke deelnemers.
  • In 10 dagen tijd: 44 winnaars van Samsung-prijzen.
  • Rijen in de winkel om de game te spelen en veel toeschouwers.
  • Veel interesse in product placement naast de game van Samsung Galaxy Z Flip4 telefoon.