Client

Temper

Servcies

Concept, Design, Event, DTP, City marketing

Year

2020

Activatie Campagne

Temper Activatie Campagne

Voor Temper hebben we een activatie campagne bedacht met als doel om zoveel mogelijk studenten (doelgroep) zich in te laten schrijven op het Temper platvorm. Om als FreeFlexer, naast hun studie, aan de slag te gaan in de horeca. Met als resultaat een significante stijging in het aantal aanmeldingen op het Temper platvorm.

Activatie 'Be your own boss!'

Bij Temper kan iedereen zich aanmelden als FreeFlexer. Dit houdt in dat je alleen werkt waar en wanneer jij wilt. Vandaar ook het concept 'Be your own boss!' De campagne hebben we opgesplitst in 3 fases:

  1. Guerrilla acties
  2. City activaties
  3. Promo bij hoge scholen en universiteiten

Guerilla & Social Content

Het idee was om aansluitend aan de Temper TVC een beweging in stand te brengen. Door middel van een “daring” street performance en promotie brachten we Temper op een “rebelse” en onderscheidende manier onder de aandacht bij de doelgroep. Bij deze actie werden armbandjes uitgedeeld aan een kaartje met actiecommunicatie en een win actie.

Door deze activatie op een spectaculaire manier neer te zetten en te filmen is er unieke content gecreëerd die middels social media geactiveerd is. Het doel hiervan was een buzz te creëren rondom Temper en de merkbeleving te vergroten.

Mini events in verschillende grote steden

In verschillende grote steden waren er exposureboxen geplaatst waaromheen verschillende activiteiten voor het publiek waren. Er was o.a. een photobooth waarbij je met met diverse ludieke items een boodschap kon delen en een mooie foto kreeg. Door biertap en barista workshops kon je je skills testen “like a boss”. Door je resultaat op social te delen maakte je weer kans op verschillende prijzen. Ook hier was er een street performance en waren er promo dames aanwezig om Temper onder de aandacht te brengen.

Promotie “koffie voor de baas”

Een ouderwetse gedachte, koffie voor de baas halen.. Gezien we vanuit Temper “Be Your Own Boss” promoten en iedereen bij Temper eigen baas is brengen wij alle bazen koffie. Koffie voor de baas! Aan het begin van het schooljaar is er tijdens de introductieweken op vele scholen en universiteiten een promotieteam langs geweest. ”Dit promoteam deelde informatie omtrent het platform van Temper en deelde koffie uit aan alle bazen.