Temper: Be your own boss
Temper heeft BeyondFive gevraagd om een activatie campagne te bedenken en uit te voeren in de vorm van citymarketing. Door op meerdere locaties in verschillende steden exposure boxen te plaatsen en een“kick ass” spektakelstuk neer te zetten is er een crowd en een buzz rond Temper gecreëert. Aan de hand hiervanvan werd er video content geschoten wat later op diverse social kanalen verspreid, geliked en gedeeld is. Om vervolgens nog een extra boost te geven aan de campagne is er tijdens de introductieweken op scholen koffie “voor de baas” uitgedeeld met als resultaat een significante stijging in het aantal aanmeldingen op het Temper platvorm.
Social content
Het idee was om aansluitend aan de Temper TVC een beweging in stand te brengen. Door middel van een “daring” street performance en promotie brachten we Temper op een “rebelse” en onderscheidende manier onder de aandacht bij de doelgroep. Bij deze actie werden armbandjes uitgedeeld aan een kaartje met actiecommunicatie en een win actie.
Door deze activatie op een spectaculaire manier neer te zetten en te filmen is er unieke content gecreëerd die middels social media geactiveerd is. Het doel hiervan was een buzz te creëren rondom Temper en de merkbeleving te vergroten.
Mini events in verschillende grote steden
In verschillende grote steden waren er exposureboxen geplaatst waaromheen verschillende activiteiten voor het publiek waren. Er was o.a. een photobooth waarbij je met met diverse ludieke items een boodschap kon delen en een mooie foto kreeg. Door biertap en barista workshops kon je je skills testen “like a boss”. Door je resultaat op social te delen maakte je weer kans op verschillende prijzen. Ook hier was er een street performance en waren er promo dames aanwezig om Temper onder de aandacht te brengen.
Promotie “koffie voor de baas”
Een ouderwets concept, koffie voor de baas halen.. Gezien we vanuit Temper “Be Your Own Boss” promoten en iedereen dus baas is brengen wij alle bazen koffie. Koffie voor de baas! Aan het begin van het schooljaar is er tijdens de introductieweken op vele scholen en universiteiten een promotieteam langs geweest. ”Dit promoteam deelde informatie omtrent het platform van Temper en deelde koffie uit aan alle bazen.