Productbeleving, breng producten tot leven met AR
Doelstelling:
Het doel was de Geba/Green Road Equipment; elektrische wals op een innovatieve manier te introduceren en onder de aandacht te brengen, uitleg over de machine te geven en meer bezoek op de website te genereren.
Doelgroep:
Bedrijven , overheidsinstellingen en infra-aannemers werkzaam in de wegenbouw .
Over Geba:
Geba is dé verhuurder van vakmensen en materieel voor de wegenbouw in Nederland, België en Duitsland. Wij adviseren onze klanten over asfaltwerkzaamheden, bieden snelle en flexibele logistieke oplossingen, repareren en onderhouden wegenbouwmaterieel en zijn een deskundige partner bij de aanschaf hiervan.
Door productbeleving in Augmented Reality toe te voegen, breng je een product tot leven. BeyondFive creëerde de elektrische wals in AR. Door het scannen van een QR code met je mobiele telefoon, krijg je in 3D uitleg over de wals en onderdelen en kun je deze levensecht bekijken in Augmented Reality.
Media- & Middelenstrategie:
Brochure, website en Social Media met daarin de QR code met een link naar de AR-Experience.